19 Şubat 2017 Pazar

Platinum vuvu'dan gelen paket 🎁

Platinum vuvu'dan Gelen Paketim



Sosyal medyada gezinirken "Platinum vuvu" ile karşılaştım ve merak ettim. Araştırınca dahada çok merak duydum.

Bir Japon markası olan Platinum vuvu kendi oluşturdukları özel bir teknoloji ile cildi güzelleştirmeyi sağlıyor.

Kısaca Platinum vuvu hakkında bilgi vermek istiyorum.

Platinum kolloidi,dünya ünlülerinin beğendiği çok yüksek fiyatlı, ultra lüks kozmetiklerin bileşeni olarak kullanılmaktadır.

Ama Platinum kolloidi'nin yüksek fiyatından dolayı,bu kozmetiklerdeki Platinum kolloid oranı çok düşük miktardadır.Platinum vuvu,Platinum kolloidi'nin patent sahibi olup, tarihteki en yüksek konsantrasyonlu kombinasyonu gerçekleştirmiştir.

Yaşlı ciltlerde dahil olmak üzere nemlendirme, düzenleme ve mükemmel koruma göstererek şaşırtıcı cilt güzelleştirme etkisini gerçekleştirmiştir.

Platinum kolloidi'nin yağ ve kimyasal ilaçlardan bağımsız olarak gerçekleştirdiği hayret verici nemlendirici gücüne siz de çok şaşıracaksınız.

Özel teknoloji ile su moleküllerini sımsıkı kuşatarak kolloidi haline getiren platin mikro parçacıkları,cildi nemlendirir ve cildin elektrik potansiyelini düzenler. Aynı zamanda, gün boyunca ultraviole ışını, yaşlılık ve stresten oluşan oksidasyonu engeller.

Yaş, cinsiyet ve cilt tipi seçmeden, hücre seviyesinde cildi koruyan, besleyen ve canlandıran gelecek nesil cilt bakımı Platinum vuvu kullandığınız andan itibaren sizi daha da güzelleştirecektir.


Aşağıdaki gibi cildi 4 adımla güzelleştirmeyi hedeflemiştir..
Deneyimledikten sonra sizlerle de paylaşacağım 😃 Ben de çok merak ediyorum. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder