21 Şubat 2017 Salı

FAVORİ KOKULAR

FAVORİ KOKULAR


> Fontelina Rojo
> Givenchy Ange ou démon le secret
> Night Kiss Sexy


Ağır kokuları seven biri değilim. Her zaman hafif,çiçeksi ve etkileyici kokuları seviyorum. 
Tek bir parfüme bağlı kalamıyorum.Farklı kokuları denemeyi seviyorum. Deneyip yeni kokular keşfetmek hoşuma gidiyor. Ama bu kokular benim için vazgeçilmez oldu. 
Benim için Hafif ve bir o kadar da etkileyiciler. 


Givenchy'yi eşimle seçmiştim. Ne kadar hoşuma gitse bile benim için eşimin beğenmesi de önemli parfümümü. 
Fiyatı 50 ml 289 TL , 100 ml 435 TL  

Esans:Çiçeksi, Oryantal

Tepe Notası: Kırmızı Orman Meyveleri, İtalyan Kış Limonu, Yeşil Çay
Kalp Notası: Beyaz Peony, Yasemin, Nilüfer
Dip Notası: Sarı Odun, Beyaz Misk, Paçuli

Ferah ve ışıltılı olan bu parfümün sırrı beyaz peony'nin saflığını yeşil çayın dinginliğiyle birleştirilerek ortaya çıkmasıdır.Şişesi çekici Givenchy kadınının tüm saflığını yansıtır.


Night Kiss Sexy'yi Huncalife'da buldum. Bu parfüm en sevdiklerim arasına girdi çoktan. 
Çok severek kullandım ve bitirdim sayılır :)
Bergamot, greyfurt, portakal ve seçkin tarçın notalarından oluşan Night Kiss Sexy' nin baştan çıkarıcı ,çok ağır olmayan bir kokusu vardır. 
ben bu kokuyu indirimde almıştım çok uygun bir fiyata. Tabi her ay fiyatı değişiklik gösterebiliyor.


Farmasi'de keşfettim bu kokuyu. Kokusunu ilk duyduğumda hayran kaldım diyebilirim.
Esansı kakao ve çilek notaları eşliğinde, vanilya ve gülün derin uyumu ile baş döndürücü bir hal almış sanki. Özgün kadının ruhunu hissetiriyor insana. 
Kırmızı rengini de çok sevdim.Çantaya atmak için çok uygun şişesinin şekli,yer kaplamaz.
Fiyat olarak yine her ay değişiklik gösteriyor. Ama mart ayında yine çok uygun fiyata bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder