7 Mart 2017 Salı


CLUB VERONIQUE RED

Club veronique' ye teşekür ediyorum beni böyle güzel bir kokuyla tanıştırdığı için öncelikle.


Kargoyu aldığım gün elimde kokusunu test etmiştim ve elimi yıkasamda akşam hala kokusu elimdeydi. Gerçekten kalıcılığını onayladım ve benim tarzım olan hafif, Fresh bir kokuya sahip.

Şişesinin şekli dikkat çekici ve renk benim favori rengim olduğu için kalbimi kazandı.
Çanta boy olduğu için çok pratik. Çantamda rahatlıkla taşıyabilmem için de benim için çok kullanışlı.

Club Veronique'nın diğer parfümlerini de denemeyi çok istiyorum. Ben Club Veronique ile tanıştığım için mutluyum. Herkese tavsiye ederim bu güzel kokuları kaçırmayın ;) 

Ulaşabileceğiniz site: https://www.clubveronique.com/magaza/

Sevgilerle..
Club Veronique ile Mis Kokulu Günler :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder